Kaufland Czechy startuje 12 kwietnia
- ecomplace
- 29 marca 2023
- Kaufland.de
Kaufland Global Marketplace
Po udanym starcie na Słowacji, 12 kwietnia w Czechach ruszy Kaufland.cz. Dzięki Kaufland Global Marketplace sprzedawcy będą mogli sprzedawać na trzech krajowych rynkach jednocześnie i potencjalnie dotrzeć do ponad 56 milionów klientów online. Na start dla wszystkich sprzedawców dostępna jest oferta Early-Bird:
- Brak prowizji od sprzedaży,
- brak opłaty podstawowej,
- 1200 euro zniżki na usługi reklamowe Sponsored Product Ads przez pierwsze sześć miesięcy od startu.
W Czechach już ponad 2000 sprzedawców jest gotowych do działania na Kaufland.cz, oferując na nowym rynku miliony produktów, skupiając się głównie na artykułach non-food. Podobnie jak na niemieckim rynku, sprzedawać można w ponad 5 000 kategoriach, takich jak: dom, elektronika, ogród i narzędzia, kuchnia i gospodarstwo domowe, dziecko, sport i moda.
Kaufland Global Marketplace oferuje dla sprzedawców wiele darmowych usług np.
- umieszczanie ofert w odpowiednich kanałach marketingu wielokanałowego,
- rozliczanie płatności w walucie kraju
- bezpłatne tłumaczenie danych produktowych przez Kaufland.
Sterowanie nowym rynkiem odbywa się za pośrednictwem kompleksowego rozwiązania Kaufland Global Marketplace, które od roku skutecznie działa na niemieckim rynku. Kaufland Fulfillment Service będzie również odgrywał ważną rolę w kraju i za granicą.