Strona główna Blog Kaufland.de Kaufland.de otwiera się na pozostałe rynki w Europie i w 2023 zapowiada ekspansję na Czechy i Słowację.

Kaufland.de otwiera się na pozostałe rynki w Europie i w 2023 zapowiada ekspansję na Czechy i Słowację.

Kaufland Fotoneu

Jedna z najszybciej rozwijających się platform sprzedażowych na rynku Niemieckim.

Niemiecka witryna Kaufland.de jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków internetowych w Niemczech, ma wieloletnie doświadczenie w branży, z 32 milionami odwiedzających witrynę miesięcznie, ponad 5000 kategorii produktów i średnim rocznym wzrostem o ponad 80%.

➡️ Zamierzasz rozpocząć sprzedaż na rynku niemieckim, ale nie wiesz jak?

➡️ Zapraszamy na kompleksowe szkolenie lub pomoc w rozpoczęciu sprzedaży na Kaufland.de

Kaufland Partner Basic De

Każdy klient,  który z naszą pomocą rozpocznie sprzedaż na platformie Kaufland – w ramach współpracy otrzyma 

3 miesiące darmowego Abonamentu na start

Zalety sprzedaży na Kaufland Global Marketplace

 

✅Łatwy dostęp do wielu europejskich rynków e-commerce

Dzięki Kaufland Global Marketplace możesz sprzedawać na wielu platformach handlowych za pomocą jednej rejestracji i  technologii obsługującej wiele rynków. Daje to dostęp do kilku rynków e-commerce w Europie. Kaufland wspiera sprzedawców we wszystkich procesach, aby Ci mogli skutecznie sprzedawać swoje produkty, np. w tłumaczeniach produktów, usługach podatkowowych i wsparcie klienta.

✅Zwiększanie świadomości marki Kaufland

Marka Kaufland – jest jednym z czołowych detalistów w Czechach i na Słowacji, która zbudowała sobie silny biznes stacjonarny z ponad 130 oddziałami w Czechach i ok. 70 oddziałami na Słowacji. Sklepy stacjonarne marki Kaufland cieszą się wysoką popularnością wśród czeskich i słowackich klientów.

✅Marketing wielokanałowy dla maksymalnego zasięgu

W opłacie abonentowej zawiera się marketing Kauflanda, który za pośrednictwem wyszukiwarek, porownywarek cenowych i sieci społecznościowych gwarantuje maksymalny zasięg i ruch na listingach sprzedawców. Dodatkowo można skorzystać z lokalnych działań marketingowych omnichannel.

✅Dedykowane osobiste wsparcie ze strony Kauflanda

Kaufland oferuje wsparcie i opiekę klienta w języku czeskim i słowackim oraz pomaga w  łatwym wprowadzeniu na rynek, wyświetlaniu asortymentu i maksymalizacji sprzedaży.

✅Konkurencyjne i przejrzyste warunki

Prowizje zależne od kategorii oraz miesięczna opłata podstawowa. Brak warunków umowy i żadnych ukrytych opłat. Pierwsi sprzedawcy na Kaufland.cz i Kaufland.sk mogą skorzystać z atrakcyjnych ofert „Early Bird” z dalszymi rabatami. Więcej informacji poniżej.

Jakie warunki trzeba spełnić, aby móc sprzedawać na Kaufland Global Marketplace?

Aby móc skorzystać z oferty Kaufland Global Marketplace musisz najpierw zarejestrować się jako sprzedawca na rynku niemieckim. W ten sposób uzyskasz dostęp do portalu sprzedawcy sellerportal.kaufland.de. Tutaj możesz samodzielnie za pomocą kodów EAN wystawiać swoje produkty i sprzedawać je pod własnym brandem. Kaufland zajmie się marketingiem za Ciebie kanałami zewnętrznymi i będzie automatycznie reklamował Twoje produkty. Po otrzymaniu zamówienia otrzymasz od klienta wszystkie niezbędne informacje o wysyłce. Jako sprzedawca jesteś odpowiedzialny za wysyłkę zamówionego towaru do klienta końcowego, oraz wystawienie faktury do zamówienia. Przetwarzaniem platności zajmuje się już sam Kaufland. Po otrzymaniu zamówienia od klienta, otrzymasz pieniądze ze sprzedaży z Kaufland Global Marketplace. Na pierwszym poziomie Kaufland będzie wspierał Cię w zapytaniach klientów podczas całego procesu sprzedaży.

Jak zarejestrować się jako sprzedawca w Kaufland.cz i Kaufland.sk?

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą na nowej platformie handlowej Kaufland.cz / Kaufland.sk, musisz wypełnić poniższy formularz kontaktowy. Następnie Kaufland skontaktuje się z Tobą w sprawie dalszych kroków: Musisz jeszcze później przejść przez proces rejestracji i dostarczyć różne informacje i dokumenty dotyczące Twojej firmy, takie jak wyciąg z rejestru handlowego, informacje podatkowe oraz informacje i dowody beneficjentów rzeczywistych.

Kaufland Toto1

Jakie są opłaty w Kaufland.cz i Kaufland.sk?

Płacisz podstawową opłatę miesięczną i zmienne prowizje od sprzedaży. Miesięczna opłata podstawowa wynosi 39,95 EUR i obejmuje między innymi następujące usługi:

🔶 Nieograniczoną ilość wystawionych produktów

🔶 zautomatyzowany marketing wielokanałowy za pośrednictwem kanałów zewnętrznych (SEO, SEA, Google Shopping, portale porównujące ceny)

🔶 przetwarzanie płatności

🔶 osobisty dealer i obsługa klienta

Jeśli sprzedajesz na kilku platformach handlowych Kaufland za pośrednictwem Kaufland Global Marketplace, płacisz tylko miesięczną opłatę podstawową za jedną platformę handlową. Prowizja od sprzedaży zależy od kategorii i wynosi od 7 do 16 proc. Przegląd prowizji można znaleźć w linku poniżej

https://www.kaufland.de/haendler-infobereich/de/so-funktionierts/konditionen/ 

 Prowizja pobierana jest tylko od rzeczywistej sprzedaży, a nie od zwrotów lub anulowań.

Kaufland przygotował promocje pt. „Early Bird” – przez pierwsze 6 miesięcy

🔶 brak opłaty abonentowej

🔶 brak opłat za prowizje od sprzedaży

🔶 1.200€ do wykorzystania na kampanie ADS

Kaufland3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *