Powodów do zablokowania konta na platformie Amazon i Ebay jest zaskakująco wiele.
Poczynając od naruszenia polityki Amazon oraz Ebay dotyczącej bezpieczeństwa produktów sprzedawanych (sprzedaż produktów używanych, produktów po terminie przydatności), przechodząc do “nieoryginalności” produktów (zgłoszenia klientów na temat wątpliwości oryginalności zakupionego produktu), połączone konta (sytuacja w której połączą się rożne konta – tu przyczyn może być wiele – założone dodatkowe konto na te same dane, lub czasem nawet tak błache jak logowanie się do swojego konta z publicznych hot-spotów, gdzie logują się inni sprzedawcy), kończąc na naruszeniach praw intelektualnych innych producentów.
Co w konsekwencji powoduje zablokowanie naszego konta, a co za tym idzie brak możlwości dalszego sprzedawania, do momentu jego odblokowania.
Proces apelacyjny, czyli wg określonych formularzy wymaganych przez Amazon i Ebay jest kluczowym zadaniem aby móc przywrócić płynność swojej sprzedaży i wrócić na dobry tor do osiągnięcia sukcesu.