Przejdź do treści

Blog

Rejestracja opakowań w Niemczech (LUCID i firmy recyklingowe) (1)

Rejestracja opakowań we Francji – co warto wiedzieć?

  • przez

Francja, będąca jednym z wiodących krajów europejskich w produkcji i konsumpcji towarów, posiada dynamicznie rozwijający się rynek opakowań. Jego specyfika, skomplikowane regulacje i rosnąca świadomość ekologiczna sprawiają, że prawidłowa rejestracja opakowań staje się kluczowym aspektem działalności przedsiębiorstw. Dla firm pragnących działać na terenie Francji, zrozumienie… Czytaj dalej »Rejestracja opakowań we Francji – co warto wiedzieć?

close-up-woman-receiving-package_23-2148593082

Rejestracja opakowań w Niemczech – co musisz wiedzieć?

  • przez

Od 1 lipca 2022 roku każda osoba (bez wyjątku), która wysyła swoje produkty w opakowaniach na rynek niemiecki jest zobowiązana do rejestracji w LUCID. Nie wszyscy jednak muszą rejestrować się w dualnym systemie (firmie recyklingowej). Pomimo tego, że proces rejestracji przedsiębiorstwa w LUCID jest bezpłatny,… Czytaj dalej »Rejestracja opakowań w Niemczech – co musisz wiedzieć?

Projekt bez nazwy (1)

Sprzedaż na Amazon – czy warto? 12 kluczowych zalet! | Ecomplace.pl

  • przez

Biorąc pod uwagę obecne standardy zarówno firmy, niezależni przedsiębiorcy oraz twórcy produktów szukają innowacyjnych sposobów na dotarcie do szerokiego grona klientów i zwiększenie swoich zysków. Wśród licznych platform e-commerce, Amazon jest jednym z najbardziej wpływowych i popularnych “graczy” na rynku. Dlatego też coraz więcej osób… Czytaj dalej »Sprzedaż na Amazon – czy warto? 12 kluczowych zalet! | Ecomplace.pl

Bez tytułu (1540×924 px) (1440×924 px) (1340×924 px)

Amazon Brand Registry

Witajcie drodzy Czytelnicy, W dzisiejszym wpisie porozmawiamy na temat zabezpieczenia swojej marki na platformie Amazon. Wraz z rosnącą popularnością e-commerce, coraz więcej firm decyduje się na sprzedaż swoich produktów na Amazonie. W tym przypadku zabezpieczenie marki jest kluczowe dla zapewnienia długoterminowego sukcesu na platformie. Rejestracja… Czytaj dalej »Amazon Brand Registry

MyToys-Filialen-schliessen-070323

Mytoys kończy działalność

Mytoys kończy działalność – zamknięcie sklepu online i wszystkich filii, 800 miejsc pracy zniknie Mytoys, popularny sklep z zabawkami, po 24 latach działalności kończy swoją działalność zarówno w sklepie online, jak i w 19 filiach na terenie Niemiec. Decyzja ta wiąże się z utratą 800… Czytaj dalej »Mytoys kończy działalność

Bez tytułu (1540×924 px) (1440×924 px) (1340×924 px)

Kaufland Czechy startuje 12 kwietnia

Kaufland Global Marketplace Po udanym starcie na Słowacji, 12 kwietnia w Czechach ruszy Kaufland.cz. Dzięki Kaufland Global Marketplace sprzedawcy będą mogli sprzedawać na trzech krajowych rynkach jednocześnie i potencjalnie dotrzeć do ponad 56 milionów klientów online. Na start dla wszystkich sprzedawców dostępna jest oferta Early-Bird:… Czytaj dalej »Kaufland Czechy startuje 12 kwietnia

DE are_you_ready_to_handel

Kaufland Global Marketplace

Kaufland Global Marketplace to uniwersalne rozwiązanie, które umożliwia zarówno sprzedaż krajową, jak i międzynarodową na platformach handlowych Kaufland. Wszystko to dostępne jest w jednym praktycznym panelu, za pomocą którego możemy sterować ofertami, zamówieniami i danymi produktów nawet w przypadku, gdy mamy do czynienia ze sprzedażą… Czytaj dalej »Kaufland Global Marketplace

Zrzut ekranu 2021-04-14 o 11.57.40

Kaufland.cz i Kaufland.sk są już dostępne w panelu sprzedawcy

Już teraz możesz dodać nowe kanały sprzedażyna Kaufland.de – a mowa tutaj o Kaufland.cz  i Kaufland.sk   Kaufland Global Marketplace oficjalnie uruchomił międzynarodowe kanały sprzedaży Kaufland.cz i Kaufland.sk. Możesz  dodać nowe rynki sprzedażowe bezpośrednio do swojego portalu sprzedawcy i dokonać wstępnych ustawień. Sprawdź jakie to… Czytaj dalej »Kaufland.cz i Kaufland.sk są już dostępne w panelu sprzedawcy