Podsumowując
Wiemy co to jest, i po co są BUY BOX’y.
Wiemy jak można je stracić.
Wiemy co robić, gdy nas to spotka, choć tutaj dodam jeszcze jedną ważną rzecz.
W większości przypadków – musimy w głównej mierze skupić się na zapobieganiu, niż naprawianiu.
Większość sytuacji gdy trafia do nas CLAIM lub negatywna opinia – mogła być zastopowana na etapie wymiany wiadomości z klientem.
Zaproponowanie rozwiązania które nam nie zaszkodzi, a zostawi klienta zadowolonego jest nie zawsze łatwe, ale wzięcie tego na przysłowiową „klatę”, wliczenie w koszta prowadzenia biznesu w handlu internetowym – to najlepsze rozwiązanie.
Oczywiście, gdy wina faktycznie leży gdzieś po naszej stronie.
Musimy pamiętać – że czasem lepiej jest jednorazowo stracić, ale utrzymać płynność biznesu i sprzedaży, niż stracić ją całkowicie.
Jeśli macie jakieś pytania – piszcie śmiało – chętnie pomożemy.
Żeby tak nie zakończyć w smutnym humorze, dla osób które mają taką jak opisana w poście sytuację, lub każdą inną – zapraszam na konsultacje.
Podczas konsultacji sprawdzimy zdrowotność konta, czy można:
Gdzieś zadziałać?
Coś poprawić?
Coś zabezpieczyć?
Dla wszystkich którzy zgłoszą się z hasłem MATI MISTRZ, mamy 25% zniżki na konsultację.
Zapraszamy !