Kaufland Global Marketplace
- ecomplace
- 24 stycznia 2023
- Kaufland.de
Kaufland.de jest pionierem sprzedaży internetowej, który posiada ponad 32 miliony odwiedzin online miesięcznie. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się platform internetowych w Niemczech. W 2023 roku dołączą do niej Czechy oraz Słowacja. Kaufland oferuje wysoki poziom rozpoznawalności międzynarodowej dla marek, zarówno online, jak i offline. Dzięki temu Twoje oferty zyskają ogromny zasięg na skalę światową.
Sprzedawaj swoje produkty z Kaufland Global Marketplace i korzystaj z licznych korzyści, jakie oferuje Ci platforma Kaufland
Korzyści współpracy z Kaufland Global Marketplace:
ogromny zasięg — dostęp do 32 milionów odwiedzających miesięcznie platformę Kaufland
wysoka rozpoznawalność marki — 1500 oddziałów Kaufland w 8 krajach
dostęp do wielu rynków z jednej platformy
skuteczne działania marketingowe (SEO, SEA porównywarka cen, media społecznościowe, broszury dla klientów)
atrakcyjne metody płatności we wszystkich krajach
wiele opcji integracji i łatwa identyfikacja ofert za pomocą numeru GTIN
bezpłatna usługa tłumaczenia opisów produktów
Wsparcie techniczne na każdym etapie sprzedaży
uczciwe i przejrzyste zasady współpracy
Każdy klient, który z naszą pomocą rozpocznie sprzedaż na platformie Kaufland – w ramach współpracy otrzyma 3 miesiące darmowego Abonamentu na start
Jako sprzedawca Kaufland Global Marketplace poszerzasz swoją strategię sprzedaży i zwiększasz zasięg oraz grupy docelowe. Zmniejsz swoją zależność od zaledwie kilku kanałów sprzedaży i po prostu wystawiaj oferty za pomocą jednego z ponad 70 połączonych interfejsów oprogramowania, korzystaj z API, przesyłania plików CSV lub opcji ręcznego wprowadzania ofert.
Aby zapewnić Ci dobry start na platformie, Kaufland przygotował bezpłatne usługi takie jak tłumaczenie opisów wprowadzonych ofert. Po dodaniu produktów na kaufland.de masz możliwość zwiększenia ich potencjału dzięki reklamom sponsorowanym.
O Grupie Schwarz:
Grupa Schwarz jest międzynarodową firmą handlową zatrudniającą 550 000 pracowników na całym świecie i posiadającą ponad 13 300 oddziałów w 32 krajach. W roku 2021 wygenerowała sprzedaż na poziomie 133,6 mld euro. Grupa Schwarz z siedzibą w Neckarsulm w Badenii-Wirtembergii składa się z działów sprzedaży detalicznej Lidl i Kaufland. Prowadzi również działalność w zakresie produkcji żywności (Schwarz Production) oraz usług środowiskowych (PreZero).